Питання та Відповіді

Запитання та Відповіді:

– “Я можу стати Представником/Консультантом Avon?”
Так, якщо Ви громадянин України і Вам виповнилося 16 років. Консультантом ейвон, реєстрація у ейвон, зареєструватися в ейвон
– “Що означає стати Представником (консультантом) Avon?”
Представник Avon (Консультант ейвон) – це зареєстрований у компанії покупець, який з додатковою знижкою замовляє продукцію Avon для себе або для своїх клієнтів. Стати представником ейвон
– “Яка різниця між Представником//Консультантом Avon та клієнтом?”
Клієнт оплачує своє замовлення за цінами каталогу і при отриманні замовлення. Представник Avon (Консультант ейвон) отримує замовлення зі своєї особистої знижкою, оплачує протягом 10 днів після одержання замовлення, отримує подарунки від компанії, може брати участь в мотиваційних програмах представницького клубу, бере участь у різних акціях, може мати додатковий заробіток і подальше зростання в Avon. Реєстрація в ейвон. Стати консультантом ейвон
– “У мене немає досвіду в продажах. Як я зможу знаходити і збирати замовлення, якщо хочу мати додатковий заробіток?”
Компанія Avon безкоштовно навчає своїх Представників/Консультантів, які хочуть не тільки замовляти продукцію зі знижкою для себе, але і мати додатковий заробіток. Компанія навчить – як знайти клієнтів, як користуватися каталогом, основ макіяжу, догляду за шкірою та всьому, що необхідно, щоб допомагати своїм клієнтам саме те, що потрібно їм для краси і здоров’я шкіри. Крім того, консультанти з краси і координатори по бізнесу завжди допоможуть і дадуть відповідь на питання.
– “Я прочитала, що оформлення безкоштовне. Але мені треба буде замовляти якісь стартові набори для реєстрації в Avon?”
Вірно, оформлення абсолютно безкоштовно. Та ні! Вам не потрібно буде нічого купувати для оформлення! До вашого замовлення входить тільки продукція з каталогу, яку обрали Ви або Ваші клієнти. Але, якщо захочете, Ви зможете замовити стартовий набір з пробниками.
– “Якщо у моїх клієнтів будуть питання про продукції, як я зможу на них відповісти?”
В каталозі є короткий опис продукції. Але крім цього компанія надає навчальні матеріали, зразки, журнали по використанню продукції з рекомендаціями по типу шкіри, віку, типу волосся і т. п., відеокурси. До кожного каталогу надається спеціальний журнал, у якому описуються новинки та їх використання.
– “Які документи необхідні для того, щоб стати Представником (консультантом) Avon?”
Для реєстрації вам потрібно надати паспортні дані й реальний адресу проживання, для доставки на найближче поштове відділення. Ці дані ви можете внести в форму Тут, написати на електронну адресу або продиктувати по телефону. Всі контакти на сторінці Контакти.
– “Як діє знижка і яка градацію знижок для Представника (консультанта ейвон) Avon?”
Разом з замовленої продукцією ви отримаєте квитанцію для оплати, сума в ній вже включає Вашу знижку. Знижка залежить від сума замовлення та регулярності замовлень. Система однакова для всіх Представників/Консультантів Avon. Незалежно від регулярності замовлень: на суму замовлення до 674,99 грн (за цінами каталогу) – знижка 18%, якщо замовлення від 675,00 грн до 1249,99 грн – знижка 22%, при замовленні більше 1 250,00 грн – знижка 26%. Але, якщо Ваші замовлення регулярні (протягом 3 каталогів поспіль), то Ваша знижка буде на кілька % більше. А при замовленні від 1 250 грн складе 30%.
– “Мені обов’язково робити замовлення з кожного нового каталогу?”
Компанія Avon поважає свободу і право кожного свого Представника (консультанта ейвон). Необов’язково робити замовлення з кожного каталогу. Ви самі керуєте своїм ділом. Але роблячи замовлення регулярно, ви зможете заробляти більше, отримувати подарунки і брати участь в мотиваційних програмах від Avon (детальніше про програму розвитку представників та консультантів Avon). стати представником ейвон. реєстрація в ейвон україна. як зареєструватися в ейвон
– “Як і де робити замовлення?”
1. Ви зможете робити замовлення на своїй особистій сторінці в Інтернет (на сайті компанії Avon), яка зареєструється для вас після оформлення. 2. Замовлення можна відправляти по смс з мобільного.
– “Де і коли я буду отримувати замовлення?”
Ви будете отримувати замовлення на поштовому відділенні, яке Ви самі виберете. У поштові відділення Києва, замовлення буде доставлений в протягом 3-х днів. У поштові відділення інших населених пунктів – протягом 5 робочих днів.
– “Яка вартість доставки?”
Якщо замовлення більше 300 грн за вартістю каталогу – доставка безкоштовна. Якщо сума замовлення менше – вартість доставки 25 грн.
– “Замовлення забирати буду особисто я?”
Тільки перший замовлення повинні забрати особисто Ви. Надалі, при оформленні замовлення, Ви зможете вказати іншого отримувача, який зможе забрати замовлення замість Вас.
– “Де і як оплачується квитанція за замовлення?”
Як ми говорили вище, квитанція буде вкладена в ваше замовлення. Ви зможете оплатити її: 1. у банках-партнерах, які будуть зазначені у квитанції, 2. сплатити можна на своїй сторінці в Інтернет карткою або через інтернет-банкінг.
– “Якщо клієнт відмовився від замовлення або продукція виявилася бракованою, що робити?”
Якщо клієнт відмовився від замовлення, Ви зможете зробити повернення протягом 1-го місяця, вартість повернення 10 грн. Продукція повинна первісну цілісність, зберегти товарний вигляд та упаковку.
Якщо продукція виявилася бракованою, ви зможете обміняти її протягом 30 днів від дати квитанції.